Varför ta livet av sig för att vilja bli en avatar när man kan ta livet av sig för att vilja bli en SATC brutta?

Fast det klart. Alla är vi olika. Men jag skulle nog föredra ett lyxliv i NYC.

 

Dom är ju så jävla härliga tanterna. Jag kan lite förstå dom som sågar filmen. Den är inte helt lättköpt. Och blir lite väl pinsam och töntig ibland. Men det är sex and the city. Punkt slut.

Och just nu skulle jag kunna döda för lite cash och en walk-in-closet...

För utom den töntiga men härliga biofilmen har solen fortsatt att skina. Men spelar det för roll när man jobbar inomhus inomhus hela dagarna. Man åker iaf till jobbet i fint väder. Och åker hem. Och rider i fint väder såklat =)
Så vi gillar det väl ändå!

Dagen har jag spenderat på mershutbildning i Sthlm.

Och imorn ska jag inviga min allra första långklänning =)
Helt klart inspererad.



natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0